FANDOM

Byakugan (白眼, "Beyaz Göz" ) aktif hale geldiğinde, göz bebeği gibi bir şey görünür (Zaten byakugan, göz bebeği olmayan bir kabilede bulunuyor.) ve damarlar fırlar.   

Yetenekler ve Jutsu  

Byakugan kullanıcıya katı malzemelerden içerisini görme yeteneği ve neredeyse tam 360 derecelik görünüm gibi yetenekler verir. Kullanıcı böylece neredeyse dokunulmazdır ve ona karşı çeşitli sürpriz saldırılar neredeyse imkansızdır. Byakuganın tek zayıflığı, omur altında bir kör nokta vardır. Kullanıcı sadece bu noktayı göremez.

JUKEN

Juken kullanılırken, en ufak bir dokunuş rakibin çakralarına zarar verir ve böylece iç organlarına da zarar verebilir.

HAKKE ROKUJŪYON SHO

Hakke Rokujūyon Sho (八卦六十四掌 "Sekiz Trigram Altmış dört Palms" ) durumunda Tenketsu yapabilirsiniz. Görmek için Byakugan gerekir. Çünkü sadece byakugan’ı kullanan görebilir. Diğeri göremez. Ayrıca bu aktif iken kullanıcı, rakibi 64 kat yavaş görmesine sebep olur. Fakat kendisi yavaşlamaz (yavaş görmez/hissetmez). Bu sayede rakibe çok hızlı saldırmasını sağlar. Daha doğrusu rakip hiçbir şey yapamadan kullanıcının 64 hamle yapmasına olanak sağlar.

HAKKE HYAKU NİJŪHACHİ SHO

Hakke Hyaku Nijūhachi Sho (八卦百二十八掌 "Sekiz Trigram, yüz yirmi-avuç içi" ) Hakke Rokujūyon Sho uzantısıdır. Yani Hakke rokujuyon sho aktif durumdayken aktif hale getirilebilir. Bu aktif iken kullanıcı, rakibi 128 kat yavaş görmesine sebep olur. Aktif hale getirebilmek için 2. şart ise şudur: (fotoğrafta da göründüğü gibi) etraftan birçok (en az 25) rakip gelmesi gerekir.

SHUGO HAKKE ROKUJŪYON SHO

Bu teknik aslında çok yararlıdır. Çünkü kollar 4 kat hızlanır. Ayrıca avuç içlerinde elektrik topu bulunur. Kollar çok hızlı hareket ettiğinden elektrik topundaki elektrik kollara yetişemez (aynı beyaz hatake çakrası gibi). Böylece arkada elektrik bırakır. Bu elektriğe ne değerse değsin elektrik çarpar. Ayrıca elektriği fırlatabiliriz.

HAKKE HASANGEKİ

Hakke Hasangeki (八卦破山撃 "Sekiz Trigram Dağ Destroyer yendi" ) etkin olduğunda rakibin hayati bölgelerini, çakra çıkış noktalarını görebilir. Bu yüzden ölümcül darbeler yapabilir.

HAKKE KUSHO

Hakke Kusho (八卦空掌 "Sekiz Trigram Boş Palmiye" ) kullanıcının bir avucunun içinde çakra toplamasını ve bunu fırlatmasını sağlar.

HAKKE KŪHEKİSHŌ

Hakke Kūhekishō (八卦空壁掌 "Sekiz Trigram Boş Palm bariyer" ) Hakke Kusho’nun bir uzantısıdır. Farkı, aynı anda iki kullanıcı ve ya iki avuç içi tarafından gerçekleştirilir.

HAKKESHŌ KAİTEN

Hakkeshō Kaiten 八卦掌回天 "Sekiz Trigrammhandflächen rotasyon" ) etkinleştirildiğinde vücuttaki çakra vücudun çevresine yayılır. Böylece tüm fiziksel saldırılar engellenir ve geri itilir.

HAKKESHŌ DAİ KAİTEN

Hakkeshō Dai Kaiten (八卦掌大回天 "Sekiz Trigrammhandflächen, geniş rotasyon" ) Hakkeshō Kaitenin geliştirilmiş bir şeklidir. Etrafa daha fazla çakra yayılır ve rakip birkaç metre daha geri itilir.

JUHO SŌSHİKEN

Juho Sōshiken (柔歩双狮拳 "yumuşak sınır ikiz aslan yumruk" ) aktif hale getirildiğinde kullanıcının ellerinde aslan başı biçimli çakra oluşur. Rakibe çok büyük hasar verir.

JŪKENPŌ ICHİGEKİSHİN

Jūkenpō Ichigekishin (撃身 "Nazik Martial Art bir vücut-darbe" ) kullanıcının kendi vücudunda, rakibinden çok daha fazla miktarda çakra toplanır. Böylece rakibe aşırı fazla hasar verir. Hatta onu 100 parçaya bile ayırabilir.

Also on FANDOM

Random Wiki