FANDOM

Kullanıldığı zaman gözü kırmızı, üzerinde siyah ifadeler olan bir göz yapar. Sharingan'ın gücü ve seviyesi,
Sharingan
gözdeki virgülümsü ifadelerden anlaşılır. Sharingan'ın üzerinde ne kadar çok virgül varsa (en fazla üç) o kadar güçlü kabul edilir.

Sharingan genel özellikleri: görme yeteneğini çok yükselterek, hareketleri çok daha daha rahat görebilme, çakrayı görebilme ve bunların sayesinde gözle görülemeyecek kadar hızlı hareketleri görme, bir tekniğini kopyalayabilme, taijitsuya karşı çok rahat karşılık verebilme yeteneklerine sahip olmaktır. Sharingan'ın en korkulan özelliklerinden birisi de çok üstün bir şekilde Genjutsu yapabilmektir.

MANGEKYOU SHARİNGAN Edit

Sharingan'ın bir üst seviyesidir. Bilindiği kadarıyla Mangekyou Sharingan sahibine üç büyük teknik verir bunlar Tsukuyomi , Amaterasu ve Sussano 'dur. Itachi Uchiha'nın söylediğine göre bu özelliğe ulaşabilmek için en yakın arkadaşını öldürmek gerekmektedir. Ayrıca Kakashi de Mangekyou Sharingan sahibidir fakat Itachi'nin söylediği gibi en yakın arkadaşını öldürmemiştir aslında sevdiği herkesin yıllar önce öldüğünü söylemektedir. Sürekli kullanılması halinde, gözün görüşünün bozulduğuna işaret edilmiştir.

ETERNAL MANGEKYOU SHARİNGAN Edit

Zamanla, Eternal Mangekyo Sharingan’ın kullanımı, kullanıcının gözünü körlük noktasına kadar getirir. Eternal Mangekyo Sharingan daha önceki sahibinin ile şimdiki sahibinin Mangekyo olarak görünen ile, orijinal şeklini birleşir(karışır).

FUUMETSU MANGEKYOU SHARİNGAN Edit

Sadece birkaç kişide bulunur. İşte 2 örnek:

S

Also on FANDOM

Random Wiki